Wednesday, January 29, 2020

ciput ja simpanan aku

Aku nk habag segan.Mungkin timbul pertanyaan?orang tua-tua berkata : besar periuk,besarlah keraknya.kita pun tambah,besar nafsu,besarlah kembungnya.

hal-hal 'mega' ahhh dalam akaun bank lama aku hasil baki tidak di tuntut WTD aku semak online amat sedikit 2006 akaun aku hanya RM25 setelah 15 tahun hasil mashulnya RM 54.43 bank lain burn macam tu ja bolehlah dari zero ada lagi saki bakinya di dalam bank biarkan dia beranak kat dalam tu




Tambah lagi korang nak leleh tengok i-akaun kwsp aku lagi sedikit dari korang sbb.dulu aku sakit dan aku tak kejar harta dunia klu aku kejar dah lama dah aku berjaya dan juga aku bekerja sendiri 20 tahun tak percaya tengok...



Ciput ja nk hairan apa semua orang baik dgn aku nk pinjam duit

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping