Tuesday, January 7, 2020

Home sick home


Hi, aku memang tak pernah merugut kerja rumah selalu aku buat tapi bila mak aku buat sikit sahaja sudah merungut

Rumah aku biasalah bersepah balik

Mmg tak dpt dinafikan bila rumah bersepah, kotor tdk terurus,  jiwa kita akan tertekan, fikiran berserabut dan tidak dpt berihat sebaik munkin.

Kalau tetamu dtg kita rasa segan.
Rumah aku hanya ada 2orang, lain la kalau ramai.

Stay neat n be neat. Sementara bersih sementara bersepah

I will have a nice clean hse to relax. Rajin atau malas atas diri kita.

Bohsan asyik aku kena control kemas apa semua pastu berselerak balik.balik kerja nanti nak kemas lagi walaupun dari kemarin dulu aku kemas.dah bersepah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping