Wednesday, January 8, 2020

Mesin rumput sudah di baiki


Rumah yang aku duduk sekarang ni adalah sebuah rumah kampung lot 2,3,4 rumah Kalau diikutkan luas padang sebelah rumah berbaki lebih tapak surau amat lah luas untuk aku maintain kan rumputnya tiap-tiap 2  bulan. Selama 2,3 tahun ni orang byk kali meminjam mesin rumput aku dari aku kat kampung dan bila rosak terpaksa berulang alik memikul bawa pergi baiki dari kampung ke pekan. . So dpd aku buang masa, tenaga dan duit akupair mesin ni kalau rosak. repair.dah 7 kali bila rosak aku hantar repair dalam 7 tahun

Gigi starter yang haus di tukar gant

 Gigi
Gigs

 Nut skru yang tidak mencukupi



Tali sandang galas di tukar baru kerana tali lama sudah koyak span


Sudah boleh berfungsi dan di gunakan 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping