Saturday, January 18, 2020

Pengakuan ikhlas

Pegakuan ikhlas aku Berikut adalah faktor kenapa dulu aku suka berhenti ketempat dan mencari kerja lain:

1. Teruk kerja kilang kebiasaan selepas seminggu dua sudah aku letih

2.susah bangun pagi Aku selepas subuh kebiasaanya ghahib tidur kerana di waktu malam saya leka bermain komputer di rumah.

3.Jarak perjalanan ke tempat kerja berjauhan korang pun tahukan aku naik jentera modenas kriss 110.sampai ke tempat kerja sudah penat.

4.orang sekeliling

3. Persekitaran tempat kerja

4. Tugas dan skop kerja

5.tawar hati senang bosan bila aku dulu hartabenda semuanya complete ada dari orang tiada tidak termasuk kereta dan bini

6.so aku tak fikir aku atas matlamat apa untuk aku kerja ada duit tanggungan bantuan

7.sakit makan ubat selalu lena

8.Tak berkinginan hidup macam orang lain kecewa dan pasrah keadaan aku sewaktu itu.

9.Bebas hanya cukup makan,minum dan pakai

10.tak ada hala tuju

11.Selesa dan rajin dengan kerja rumah tolong mak homeboy

12.Tak terfikir sampai hidup susah.

13.bekerja sendiri mesin rumput.

14.tak boleh .......

15.Aku tak macam orang lain

Agak2 apa korang nak katakan pada aku

Sekarang aku bekerja sebagai security sekolah.


Selfiaq satu

Jarak sawa gelung ulu jempul gelung sikat- ikat gulung berkaul gulung kelidu buah semunjing gelung dendam gelung bunga tapang bubut kemumbu bunga kedudut.gombol tela belalai gelugor sepuh bertangkai janggut udang juring perasap siku keluang pecah empat susur kelapa surih aku makan padi bangkit baya atau bala engkarong cicak aji bulan burung pua kemaung kebat dada tuma lengkung tengah larik juring tajam rendah tepi timbul kepala makluk hidup silang tanduk atau patah.pangkal hubungan ajaran binulan tertangong simpalit singking sisip seselungan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping