Thursday, June 18, 2020

Aku sayang Maklong

Selalu aku dok cerita pasal hari ini dalam sejarah je kan..
Kali ni aku nak tunjuk wajah sebenar watak dalam hari ni dalam sejarah..aku lah menjadi camera Man nya
Ada dua episod ja pun untuk spesial edition punya cerita ni..untuk maklong jah aku
Selamat berrkenalan..




Maklong rajin bercucuk tanam 


Seharian aku di rumah suka ambil gambar maklong datang menjeguk aku di rumah ikhlas aku cakap aku sayang maklong 



Tak ada space menarik zaman tu hiasan pun pokok cili burung tepi rumah di petik


Maklong dan cucunya Bongsu sep I ran


Maklong rajin buat kerja -kerja kampung meraut lidi


Jahit bantal kabu






Musim buah -buahan memperoleh hasil maklonglah yang sibuk bedak dekat orang kampung 



Kemana sahaja maklong buat kerja aku lah yang akan jadi tulang belakang membantu maklong jah



Gambar bersama cucu Bongsu aruah mak kak ana,  maklong Sep Iran
manakala sebelah belakang tu aku dan mak waktu tu Iran belum berkahwin 

Pada episod akhir aku sememang nya rindukan maklong sihat seperti dahulu

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping