Tuesday, June 2, 2020

Kasut swart tactical boot





Petang tadi, dengan kekuatan azam yang masih berbaki, aku telah berjaya memiliki kasut swart penjara,rela,polis,bomba,
Kalau nak beli dua tiga ratus jugak to Maklum..itulah masanya saya nak betul-betul berehat setelah seharian menghambakan diri kepada tugas pelajar murid saya di sekolah saya bertugas jaga lalu lintas Atas dasar simpati dan kasihan,angota RELA berikan kasut saya korbankan masa rehat dan penat lelah saya jaga dan bertugas Saya gagahkan juga diri ini supaya tidak berterusan menjadi malas berusaha. Kadang-kadang aku berbangga kerana di penghujung usia,khidmat saya bertugas masih di perlukan Alhamdulillah..semoga ALlah SWT memberi taufiqNya kepada kita semua agar terus tidak jemu mencari mata sepencarian apabila nyawa sudah berada di halkum sekali pun.

Biarlah di tahap Iqra' sekali pun, kita tetap orang yang dimuliakan ALLah..kerana kita berusaha bersungguh-sungguh untuk rezeki yang berkat.
Pedulikanlah apa orang nak kata kat kita..Teguhkanlah niat di hati dan berdoalah semoga ALlah mempudahkan u r us and mengampuni dosa kita yang lalu-iaitu dosa kecuaian kita mengabaikan hak dan batil yang wajib kita pelajari.

Kepada rakan-rakan  aku tak kisah kerja janji aku sukses hidup Jangan menyesal di kemudian hari sudah la..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping