Sunday, June 14, 2020

Kawal Emos

Gua tak klik link biodata sahsiah wali lu .. Orang asing mana maklong aku terima kawasan gua tapi gua dapat agak dengan tahap kepala otak lu.... Serban sebesar bakul Orang yang lebih afdal memang serabai punya serban tahap celaka.... nak protes aku mengenakan orang.pasal Kaca tingkap rumah Maklong yang usang lama aku katup prap pecah Biasa La tu baca ayat suci lu boleh pukau dunia extra batuk bersin  korang

Sama orang tua 2 kat kampung level dengan Menteri2 Malaysia hahaha... ke guane...????


The Family

Dear Sir, everybody and everyone

         I have the honour to apply for withdrawal of Mentality Problem of my gratulty family in my living. As I need  immediate hate my thinking of my auntie maklong where intend to settle, when round of betting my auntie left of blind, who must call to stay beside my home is trouble for me and my mother someone are bad later on take good care of food and anything at all about my auntie halijah. All remaining contributing equally to mental problem after my auntie must leave expires the turn who either need someone checks of batter good care of her.
Attached herewith is my type of the option

Regulations

             Thanking you in anticipation

                                                    I am sir
                                   Your obediently  family
                                         * AKMAL*



WTF man! y u man! pasai keluarga aku leh aku masalah dengan mak aku je yang dah ruplut itu pun aku melutut minta ampun sebab aku anak derhaka Lu  sempurna sifat tak baik aku ajak keluar cakap nak bergaduh nih.. sib baik gua bkn mahzab Pas kalau tak bergaduh pasai  anak buah guru tok nadok ko?

x heran pong sebebet harmoni Iman lu orang minat lu....kan ko ada masalah penglihatan tu....pandang negatif kat aku atau ko yang gambar hantu

tp kakak mak yang jd pramugari lg cun ooooo....nenek aku pun cengei gak lu takrak tau ka?

keluarga lu nak letak mana pula,,,,,

Pergh... ramai nampaknya otai2 jeles dengan gua.. Enggan menerima hakikat ini.

Bro tarbiah surau masjid, fikiran tak bekenan u all, gua passing kat ISA.

gua ada solusyen paling best utk lu Bro. Cuba ko duduk tempat aku bro caieeh!

kureng ajooooooo tul..haha

wa rasa takat panggil aku tak ada nama " hang" status aku bukan ada nama la tu

lebih suke layout lagu ni.

tulis "Aduka taruna bujang educated " kaler merah ganas tp lu lembut bro..^_^ sujud la kat tuhan

tp bro,buat kawasan dan sekutu denganya suka kat ko tambah benci Kat aku main muzik cengkam busuk bro

cermin tu aku dah ganti

lagi cantek klu

mcm sebelum nya..click baru leh baca penuh n3 tu.

tp susunan n3 menegak.

Gua tak reti la plak buat camtu bro. nanti gua try tanya pakcik gugel.anak cucu ko tak ada masalah ka masa depan

Buah mengkudu buah cempedak
Habis di ranggah gugur di tadah
Ibu saudara setianya tidak
Berkasih endah tak endah

Ada harta tidak terjaga
Ada peti tidak berkunci
Bahana kami keluarga di persia
Sekejap kasih sekejap orang benci

Buruk perahu buruk pengkalan
Berkerat rotan berpatah arang
Kisah lalu hati terkilan
Pilihan maklong di hati orang.

Bawa bekal nasi sekepal
Pergi ke seberang di hujung sana
Cari capal boleh di tampal
Cari hati orang jiwa merana

Bagai di andan daun di dahan
Di tiup angin bunyi berdesir
Geram di hati tidak tertahan
Nasi dingin kami di sisir

Datang musang memakan bacang
Mati di tembak di pokok ciku
Batang pisang boleh di cincang
Ini kan pula kasih kami tak laku

Kalau mandi di Air deras
Rendamkan badan pegang ke batu
Kalau kasih tidak berbalas
Umpama budi kami di buat tak tahu 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping