Sunday, June 28, 2020

Mak tak beberapa sihat



Mungkin aku rindu mak dan maklong, makdhak. Hah,harap semua nak ... Sihat?”

“Alhamdulillah sayang, mak tak beberapa sihat. Kenapa tak tidur lagi ni“Ada, mak ada lagi. aku sibuk sekarang ni. Maklumlah, sejak  kerja, dah ada banyak nak buat “aku rindu mak. aku nak ...

Tapi bila mak kata Mak tak sihat, tak apa-apa,aku terus sedekah kucing makan dan kat surau serta masjid sebagai tanda syukur..doa Kan Mak sihat setiap hari ?" tanya Aku sambil memegang tangan ibu  yang kian dimamah usia

Mak Dan maklong,makdhak cepat sihat ya, aku rindu mak yang dulu. aku,  tak kuat tanpa mak. Kami semua

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping