Monday, June 29, 2020

Apa pula cercaan serta tomahan



Jangan angap perkara remeh yang kita pandang remeh di mata orang lain nampak macam nak blame aku derhaka dekat Mak aku bukan mak kandung mazhab macam ko masih nak percaya saya cakap 2x5 ka 5x2 ka

dikatakan rakyat malaysia Sangat baik hati atau tak ada hati layan kerenah umum hal pengurusan negara ka.. Budget itu ini ka bagi selesai Sat adoi duk percaya bulat bulat dah bambu aku macam ni

 baik sepak tunggul kita pun sedar sistem demokrasi di amalkan bukan demon crazy rasa game berakhir ingat salahkan aku bukan buat muka sekupang lu hadapi macam biasa faham dok bahasa international neyh

 I noticed my reason in past if my permission I had some Mad of you with me I told keep on thinking of me worrying about it so what my mother she refused to come is her concern all people idiots believe.. I shouting has danger to anybody like you

Bila dlm situasi SUSAH baru bleh tau yg mana KAWAN yg mana bukan....
Tanya khabar pun x pernah wlwpun save number phone...akan timbui bila depa nk promote brg itu brg ini....wlwpun aku nie susah tahap kais pg mkn pg, kais ptg mkn ptg....x pernah minta pinjam wlwpun rm1 dgn kawan2....aku saja lah update status itu ini kan....tu pun dok mengata mcm2....
 Malas dh nk layan kerenah manusia nie Hantaq kain ela pun org x mau amik....org takut x bleh bayar....uuummm .....kalau x da duit x kan lah bodoh piang nk p hantaq kain....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping