Saturday, June 27, 2020

Berkebun


Tanaman hiasan

Inilah rutin harian aku menanam, meyiram, membaja, membersih, memangkas kalau hari tak hujan sebelum masuk kerja security Guard petang dan hobi aku masa lapang dapat mengeluarkan peluh meyihatkan badan otak tak stress

Bila aku datang ke tempat kerja hati aku rasa lapang Dada hati aku puas dah buat yang betul dan apa yang patut hari ini.

Kekadang tidak juga setiap hari ada masa 2 ,3 hari aku letih buat pagi aku terbangun lambat juga bila dah tengahari kerja kelola kawasan rumah tertangguh. 

Ada masa aku kena keluar selesaikan urusan tengok lah hari yang sempat aku buat sebagai terapi tak sempat lain hari aku buat Kalau aku rajin bersihlah laman 


Tanaman herba

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping