Saturday, January 26, 2019

Bosan2 install game

Semalam aku unistall game lama its going to be a great film,i guarantee you  install
setup game Universal soldier lain Delta Force Land Warrior.saja nak mencerdaskan otak i'm glad it's going to be released



kami bergerak dalam team menentang musuh

oleh kerana aku saja yang bermain aku pilih Single Player,i got legs Mama


Aku pilih Gas Can sebagai wiraku berjuang over him

Suitably memilih senjata yang sesuai

mission pertama pilihan dekat negara mana dah tak ingat get near over there

Take off...
Team yang aku seorang mara di hadapan dint lost a couple of pound

Had away Jump...
Negatif helli menghantar kami ke Negara Mesir kosong 

nampaknya musuh hitam macam semut sudah nampak kami apa lagi Line 6 atack...they had been out of touch...Pandai2 manipulasi umat Islam saja game ni musuh dah kena tembak menjerit Allahuakbar...alah permainan saja


In fact...isi peluru...Semua dalam kawalan clear at least arround....cuma kedengaran burung helang berlegar-legar over


turun dekat masuk pintu piramid sebenarya bukan ke atas lagi menurun ke bawah team was talking a risk


belum jumpa musuh lokasi di kesan real stone


how you doing?
Tembak 2 orang lagi musuh mission in complate penyeludupan dapat di benteras i hope not-God i hope not-we wouldn't rule it out


Ini di Negara maxican membenteras pengedar dadah so near beside me..keep trying you bitch!
cepat tembak mati lalat hurung


musuh d kesan lagi tembak didn't he just see mee...
 mission complate jumpa bekalan dadah beg berisi dollar bahan kes a lot the point two million or two and half,even three,you can tell to shove it up his ass"


Ni dekat mana dah tak ingat di awal pagi good morning

kawasan di kenal pasti


affter him tembak

beside the location ada tasek dan Bot pengawal musuh tembak sebenarnya aku boleh menyelam dalam tasek tu keadaan tidak memaksa aku berbuat demikian mungkin di tempat lain.batter his way


back to position tembak musuh clear what's the matter

into confidence game...sudahlah serba sedikit game ni aku pun sudah meloyakan kalau ke Negara Indonesia aggresif sikit kalau aku kena tembak dia akan jerit Hah! kena dah! kalau musuh Indonesia kena tembak akan jerit Aduh Mak Sakit...hai macam-macam dunia... dan banyak lagi Negara Dalam Dunia accept Malaysian harap2 begitulah sebab Malaysia sudah sedia ada bandan dan angota yang bertanggungjawap melaksanakan tugas mereka di Negara Sendiri.

hebat tak Negara kita aku sangat berbangga kerana aku anak seorang angota Polis Di Raja Malaysia.Tabek spring kat Abah aku dan ahli keluarga aku aruah Paklang Ibrahim,Pakngah Rashid aku,Abang Lan Bahagian Antinakotik Bukit Aman,kakak fazilah angota Polis,Abang Din Maktab Tentera Di Raja sungai Besi,Uncle Mamu Ghani serta adik kepada beliau berkhidmad sebagai Tentera begitu juga dengan adik abah aku Paksu med pernah mengangotai tentera dan Abang Nasir pernah mengangotai Tentera UN,Paksu Abdul Military askar,Pakcik latiff aku menjawat jawatan Penguasa Penjara,Pakcik Hamid Pusat pemulihan Aklak Penjara Pulau Jerjak serta jiran lama aku Pakcik Moktar,Abang leman dan kak Mah serta Paklong,Abang Pijan

Hai macam menteri pulak kerja duk Payung Negara hehehe semoga Negara kita dalam Aman Damai dan sentosa serta permai hendaknya.




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping