Tuesday, January 22, 2019

Ikan Oscar dah mati

something i think you all need to know 2 minggu lepas aku di kejutkan oleh mak aku waktu subuh ikan oscar dan ikan leekoh aku sudahpun mati i'' see what i can i do pagi hari tu aku tanam ikan oscar aku dekat pokok mempelam bua baja thought bela ikan shifted inexorably to money with plan i had no choice dah givup nak bela ikan lagi sudah lima tahun beroperasi di rumah.sebulan aku berbelanja makanan ikan,span tapis,anti clorine,garam,ubat dan material lain RM 60 merugikan

macam-macam amazing effect yang aku dengar its quite simple aku tidak membela ikan lagi bela diri lagi baik.what happens when i do that hidden somewhere my own money turn to berbelanja...bagi mak.i was trying my best to my mum but she was becoming worrying about a money. mak always said i lost to seen my money so lost spen my money has been found try get what my mum need.

I know mak need to keep some money why she refused to come is her concern mak given my money back and then shen don't have a money i gift the money but not enough than before when i was spen the money and we lately dont have a money

lagi pulak aku tak expect lagi nak bela ikan renyah tau,banyak kerja lain di luar yang berfaedah i can't do all of this to the challenge at once over that problem.possible and i like my version better








Aku telah pun kosongkan alquarium ikan aku dan biarlah ianya menjadi arca hiasan kehidupan aku...alquarium 2 setengah kaki di bawah aku letak hadiah2 penghargaan madel sukan dan sbg...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping