Tuesday, January 8, 2019

Buntu lagi setup game racing

Aku buntu lagi hari ini aku setup game AMA Superbike bagi menghilangkan rasa bosan dekat rumah sebab petang ni ada planing sikit keluar dengan mak aku

Ni lah window aku yang telah siap setup game

Game start dah


Sebelum game berlansung game ni tunjuk pengajaran berlumba motosikal dan akibat kemalangan aksi replay kemalangan video yang sebenar dalam perlumbaan World GP.Ngeri kalau tengok beb.nahuzubilah minta simpang maklaikat 44 dari berlaku seperti demikian.






Setup game bermula


pilihan berlumba oleh kerana aku masih berjinak-jinak dunia permotoran di tahap tunggangan aku aku pilih Superspot daripada Superbike yang di dalam gambar motosikal Yamaha YZF 600-R6


ini bahagian superbike Yamaha R7

contoh motosikal

Contoh motosikal racing Yamaha R7


Suzuki GSX-R750

 Superbike Suzuki GSX R600
Superspot Kawasaki ZX6R motosikal inilah menjadi pilihan aku berlumba

Superspot
Honda CBR600F4

Superbike Ducati 996
superbike Kawasaki ZX-7RR

Superbike honda RC 45

Contoh motosikal
Contoh motosikal racing
Superbike Honda RC 45


Superbike Kawsaki ZX-7RR


setup suspension


Setup Tanmission Speed kos tinggi kan kuasa kuda pecut

Sut Racer


Perlumbaan bermula aiiiseman manadia gadis litar neyh cuak aku di buatnya hehehehe

one way sempat pecut 146 kmh layan conner

Right conner

leading conner1

leading conner 2
change gear layan coner  S lagi

pecut lari lekaih

track litar tak ada masalah seperti yang lain sebelum ini cantek sebenarnya aku berani merempit kat sini saja kalau motosikal aku pandu tak lain tak bukan macam jentera ada lori atau bas pun aku malas nak potong hehehe toi sampai saja bukan cari nahas 

sebenarnya aku minat superbike semenjak aku remaja lagi ni antara koleksi baju MOTUL motorsportbike Sepang Malaysia yang masih aku ada simpan




ini obsessnya cita-cita aku terhadap dunia permotoran sautu ketika dahulu...sekarang kuuusssss semangat dah...dah tua 



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping