Monday, January 21, 2019

Mooney

Aku  terpaksa cerita pendek kali ini mengenai kucing sebab keesokanya dekat kawasan rumah aku ada yang gatal hidung nak sembur2 bersin bersin itulah amazingnya effect aku di rumah.

aku tidaklah spoonfull of sugar in my coffee seperti pagi tadi aku bangun tidur menghirup kopi dah ada orang hiaq tuih dan samalah tadi petanglah ceritanya aku pasang pagar pokok bonzai bunga kertas rumah maklong aku...aku pun blabla sembang dengan mak aku aku cakap kekadang bila aku pasang pagar macam tu ada ayam datang betelur dan megeram seperti di rumah

telinga aku belum tuli pekak lagi maka dengan itu kedengaranlah orang di bangsal menyembur bersin AaaiiihhhHH  oleh kerana ayam itu semua mereka mengaku mereka punya baik bagilah apapun diorang sarbat.

selepas 15 minit kemudian orang azan dan selepas itu aku katakan kepada mak aku "kalau ada ayam bertelum bagilah kepada tuanya".aku tak kebulur aaaiihhh

mak aku cakap "kalau ada tuanya pun tak tahu siapa dia"

make sentence cerita aku si anak kucing yang aku tak jadi buang,aku hanya nak buang si ibu pok kepada kucing neyh.Dambot,Pai dan Money yang akan aku bela aku belum ada gambar Dambot kucing hitam,Pai kucing kelabu.



Ini Mooney


Mooney

Ibunya pok dan tompok akan di buang tapi tak tahu lagi bila...aku belum pernah bermanja dengan anak kucing aku neyh sebab korang tahulahkan amazing effect akan kedengaran bunyi yang tidak enak di dengar di kawasan rumah aku.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping