Saturday, January 12, 2019

kenduri kendara sepupu

Meraikan majlis hari kenduri kendara sepupu aku turut tumpang gembira rasa bertuah dan beruntungnya kerana di jemput oleh sepupu kakak liza makan kenduri dan di hantar pulang ke rumah pada hari ini maklumlah selama ini jarang ke majlis kenduri bila di jemput olah adik beradik saudara mara knalah pergi bertempat di Dewan Permata di Pusat Unit Gerakan Anti Dadah Wilayah Utara Sungai Petani Kedah



Dewan Permata


Signbord Dewan Permata


Pejabat Pentabiran Di hadapan bersebelahan Dewan Permata


makan bersama keluarga menambahkan kemesraan hubungan.


kebetulan lama tak berjumpa dan keramahan ahli keluarga melayan kami


Anak saudara Emir Sani berbaju hitam


walupun lama tak bersua tetap seperti adik beradik

Aku rasa tidak begitu sedih kerana antara semua keluarga Pakcik ada di Penang,Kuala Lumpur,Perak ada di majlis kenduri dapat berkumpul semula dengan semua keluarga baik juga kalau ada masa menziarahi saudara mara


meriah dan sederhana serta bahagia


Mak dan kak Ton


Mak dan kak Zai adik kak ton


semoga perkahwinan kak Ida dan Jeff sentiasa dalam bahagia hendaknya bagi mengharungi alam rumahtangga

Adi adik pegantin

 seramai satu dewan besar tentulah suasanyanya lain macam kemesraan terjalin bagaimana perasaan tuan rumah Mamu Ghani sure happy dan tidak melepaskan peluang menyayi karaoke.



FNW Catering


mak dan makdak


 Apapun family pakcik verry understanding dah balik sampai di rumah aku dah kenyang dah duk tersandar sampai kawan tel ajak keluar makan selepas isyak dekat kota pun aku cancelkan tak jadi class belajar gitar aku pun cuti malam ni aku nak rehat di rumah.heheheh gambar aku terlupa nak ambil dekat majlis kenduri sebab aku yang pegang camera jd camera man

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping