Thursday, January 24, 2019

setup kelengkapan basikal

Hari ini aku lengkapkan semua kelengkapan basikal MT.FUJI YOKOHAMA pasang sendiri pasang lampu LED belakang,mart guard,Tempat Botol Air,Beg camel troppy dan mandikan kuda besi aku ini dengan motosikal aku amacam bro???

Pernah aku diminta di jualakan basikal aku ini oleh rakan dan kawan dan juga pekerja bangla tapi aku sayang inilah duit hasil duit gaji pertama aku kerja di supermarket Fajar Taiping perak sebagai transport aku ke tempat kerja..lagi pulak selain motosikal inilah harta kenderaan yang aku ada.

                                            umur basikal ini sudah 20 tahun masih dalam keadaan baik.

Pernah kayuh di Sekitar pekan Taiping Lake Garden,kamunting,track hutan bukit larut
Penang Georgetown,komtar,kepala batas,Bagan seberang perai,Sungai Dua,Lahar Yoi ,Pokok Sena,Telok Air Tawar Hutan Gelam Tikam Batu Kedah dan sekitar kawasan sawah di kampung aku.

2 kali tukar tayar sebab tayar pecah meletop aku terlupa nak gantung basikal sejak dari itu  sekarang aku dah sangkut dekat tangga dapur rumah aku

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping