Monday, February 25, 2019

bingung extra plus



Gambar resit khairat kematian ahli baru yg dari asal aku yang daftar pada tahun 2016

Aku memang sediakan Buku resit yang penting berbelanja .Buku .satu diletak dirumah..

senang siut character....hehehehehe

.hik hik hik tapi yang duk sampai resit bayaran khairat kematian atas nama mak aku pula MARIAM BINTI AROP

simpleks..masa nie pun org dah mula monitor..

sorry....mak aku cakap kalau dia sudah tiada lagi aku tak perlulah sambung bayar aku binggung cakap mak aku cakap padahal aku yang daftar khairat kematian ini kenapa jikalau mak aku sudah tiada nanti nak di tamatkan.


yang nie pun mak aku masih tidak percaya dan belum tengok lagi resit deposit aku yang daftar penerimaan ...byk character dah nie....mak aku kata dia yang daftar

semua dia tak ingat to old to be refuse

aku ingat lagi aku yang keluar duit setelah mak aku merungut nak masuk khairat kematian...dan kekadang bulanan aku yang bayar

Jelas...kalau duit mak aku yang ketua wang besar aku yang kecil lagi pekin mak aku tak tahu pun aku


Masa  pinjam  aku,dia amik pun aku bayar lagi kena tanggung kalau dekat cermin kete dia hantar...siut jerk...lap dengan kain

Tension...sebab banyak kekadang mak aku berikan duit tapi selepas tu dia kata aku berhutang denganya

Lupa nak bgtau...

yang nie bila aku dapat teka...kalu dia bagi duit untuk aku keluar berbelanja sure balik nanti dia aku kira mengira ungkiti apa yang dia bagi selalu aku tak guna pun duit mak aku sebab aku dah tahu dah

yang nie dah .....biasa dengan mak aku aku buat bodo sahaja mak aku yang takbir aku

masih lagi ...kan aku cakap....sebab apa...dengar  kami selalu siut....otak mak aku

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping