Saturday, February 23, 2019

Hadiah dari Pakcik

5 bulan lepas Aku dapat hadiah dari pakcik... So time tuh tak buka kotak lagi aku bagi maklong aku guna dulu bila dia balik ke kampung petang tadi baru ambil dekat rumah maklong.

Antara barang electrik yang paling banyak baju bundel dari jiran sekampung kawan mak aku mak leha aku cakap boleh pakai di hari raya nanti InsyAllah....Sebelum tu nak ucap terima kasih dulu)




Simple je kan rupenye. 



kalau terover cook mean macam lupa nak off suis utama periuk plus air ni boleh kukus nasi himpit makanye nasi akan masak boleh di set masanya. Begitu lah ceritanye. So bila boleh tukar Time ni lah!!!! hahahahaha....Plus air jenama TOSIHIBA



Aku pun sudah ada satu yang di gunakan di rumah tu plus air ,periuk nasi pun jenama  KHIND ni

aku memang everyday masak air pun. lepas masak katup balik kalu nak air hot jikalau tak ada air pnas nak bancuh aku guna cerek air saja dekat dapur.Yang makan pun kita bertiga je kalau ada tamu dekat rumah so no need lah extra air masak

Erm...Then  ni jarang-jarang masak air so tak payah le dok fikir 3 in 1 ni sangat.selepas masak air aku akan katup suiz bagi menjimatkan elektrik .Happy Dah dapat hadiah dari pakcik yang ni pun syukur sangat.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping