Sunday, February 10, 2019

eh eh eh

Hello.tut,tut,tut ala maaf hp tablet aku ketingalan zaman
Semua.
Apa Khabar?


Oklah. Dah selalu update blog. Bersaywang saywang. 

We're almost know at the Mental Person. So Today ni the cerita yang tidak menyenagkan aku di rumah di kampung kaya taik. Sobsobs. Moga sihat umur berjumpa lagi insyaAllah. 

Orang kampung aku ni macam-macam juge la yang jadi. Start dari dapat dengar aku cerkah pasal kena present dekat otak diorang sampai la terlatest, tak sihat demam. 

Cantik. Demam + selsema + batuk kahak.tak bolisq tidur 

Aku ni kan akulah agaknye manusia yang senang turun emosi. Ye la, sampai anak buah aku jiran sebelah kata sudah tak dengar aku marah2 ke bertempik dah 3,4 bulan aku mengajar gitar tup,tup mak aku ke kedai beli barang orang lain kata " kami dah tak larat nak dengar aku bertempik susah2 hang report lah Yam (mak aku)buat apa dia duk cerkah hang kot hang sayang lagi dekat dia tak tahu la...mujurlah anak-anak kami tak jadi macam anak hang kalau anak kami macam anak hang kami pun susah " dulu makan garam yer makcik, sekarang sekali secubit je dalam masakan. Haha. Tak gheti woi. Apehal tah. Eh lupa, sebab di lebelkan dengan Pesakit di ketegorikan MENTAL. Bila sakit mula la rasa syahdu, emo emo tak adepun, nak baring je, nak ikutkan badan yang lesu, makan ubat terus tanak pikir ape, nak tidor aje. 

Ye, aku manja macam tu. 

Sekarang yang mengurusnye, akulah tu. Yes! Sangat tak suka. Sebab tau akan terseksa nak naik balik rumah. Tak pernah nak senang badan ni naik. Sobsobs. Senang turun, yes. Sobsobs lagi. 

Makanya,ini kuharapkan dapat kembali menibai segala apa orang lain kata daripada hal sebenar. Tak berapa sangat nak attend bertempik ke cerkah ni kecuali semperit lah. Nak daging di siat dengan duri, pastu radang paru-paru,berasa beruntung orang mengata hisap rokok, nasi lauk kuah kenyang. 

PHERGH. Cumanya tahun ni kurang satu je, tiada memang di sisi. Sebab aku tak buat acara bertempik ku dan cerkah this year. Sobsobsobs lagi.* kepale bth*

Kemain ye orang sibuk pikir aku, padehal kereta anak2 makcik tu tak cuci-cuci lagi, kancil pun tak jumpstart kunci lagi. Oh my oh my. Dah la ada dah dok request sambil buat muke manje-manje nak cornflakes susu madu ai ni. Baru teringat nak malas-malas nak buat apa this year. HAHA. 

Di kesempatan ini, nak ucapkan Selamat Sejahtera ! Moga berjumpa lagi di cerita orang kampung akan datang!apa lagi pulak...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping