Saturday, February 2, 2019

Rezeki... kucing peliharaan

Aku Belanja kucing aku makan, Tak Sangka Benda Itu Yang aku Ni Buat ... walaupun duit belanja aku tinggal RM 19 duit jual barang lusuh pagi tadi....belum masuk lagi di bulan ini Tetapi, tiap kali kita bagi makan, samada kepada kucing peliharaan atau bukan, kita ... Tips Menjemput rezeki: Memberi Haiwan Makan.


 Memelihara hewan peliharaan khususnya kucing dengan cara merawat ... dan ditambahkan rezeki dan juga sunnahnya Nabi serta Sahabat.Berkongsi rezeki  dengan makhluk Allah ini bukan sahaja mendapat ganjaran ...aku memberi makan kepada anak kucing  yang kelaparan.Apabila kucing datang kepada kita dan meminta sedikit rezeki lalu ....kucing adalah binatang peliharaan yang boleh memberikan ....Aku tahu Allah maha mengetahui dan mungkin aku di kalangan hamba-nya yang terpilih.


 Sedihkan walau hanya binatang peliharaan. .... bro,aku doakn ko murah rezeki..kucing adalah haiwan kesayangan rasulullah saw...menitis air ...Tapi itulah aku, untuk haiwan peliharaan aku sanggup berhabis. ... Namun bukan rezeki kami, dek kerana kucing yang cantik dan cerdik ada ...NAMUN bukan berarti kucing itu merupakan hewan peliharaan Nabi saw. ... kita tahu bahwa rezeki hewan itu saja sudah ditanggung oleh Allah Swt? ....Aku minta perkataan nabi muhammad saw nya. apaka itu berlebihan?


Ramai yang tahu kucing merupakan binatang kesayangan ... untuk menyayangi kucing peliharaan seperti mana menyayangi keluarga mereka sendiri. ... dan kemurahan rezeki buat tuannya kerana tidak kedekut berkongsi ..memelihara kucing dengan baik, insya-Allah rezeki akan murah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping