Wednesday, February 27, 2019

pegola kerja kaw.kampung dengan aku




sembang petang kayu kerusi minum kopi di rumah

Mesyuarat dengan shamsul rakan sekerja kerja penolong aku di kampung

Adus...2 tiga hari ini aku busy sangat 4 hari lepas follow up kerja kelola kawasan surau baru jer niat rindu nak sembahyang,pegola kat pondok runtuh...ingatkan projek bersih kawasan nak buat bulan depan tapi terus mula buat,tapi apakan daya,hajat tak kesampaiantahun lepas Tetiba plak  lepas kerja kawasan rumah rumah maklong dan seterusnya,pegola kat depan umah plak dekat belakang jamban surau...apa punya rezeki la yang nak dtg nie...tapi tak per,dah cakap dgn xyl,aku nak lepaskan hajat aku dari tahun lepas yg masih tak kesampaian.

sebenarnya,nak kata pegola pun bukan jugak...aku buat simple sgt...cost pun tak sampai rm150.itupun mintak upah (maintenance setia alam istana syurgaku) yg tolong buatkan.masa tuh duit ader ckit2 jerk...tapi tak salahkan org yg buat jugak....dengan budget ciput yg ader,itulah kualiti yg aku dapat...herm...nak murah sgt,sendirik mau ingat.memang setanding ler dengan harga yg aku dapat,rasanya baru  6 tahun setengah kut,aku buat pegola tuh...minggu lepas dah mula terus sambung buat kerja...


pagi tadi ada urusan privert emergency,2malam tak tidur semalam baru tidur,

adus...mana nak gagau duit nie.... tukar2 lagik...lama sgt dah teringin nak satel semua kerja siut betul ler...tak per...harap2 dapat rezeki lebih tahun nie...insyaALLAH,org kata hendak seribu daya,tak hendak seribu dalih...memang betul kata pepetah...kalau aku tau ler jadual padat tanpa rehat pun sehari dua aper jadi....???kan buat dua kali tiga empat kali keje....hampies...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping