Tuesday, March 12, 2019

berbelanja on check

Orang kata dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung that why aku memang sukakan kampung tinggal dengan mak tempat aku dibesarkan disebabkan aku kena pi berbelanja lebih bagi dekat mak aku(ceeh podahhh macam aku berduit la sangat dalam otak mak aku ) kulit muka aku penuh dengan RUAM berkerja keras lak tu sebagai anak paling tempat berharap dan di marahi...mak aku betul gelong pasaipa la aku  setakat bekerja kampung buley jadi lagu tu...sampai mak aku p tanya hati dia masa dia berkerja dengan majikan kilang dia nun terharu nyah,...itupun mak aku kata aku tidak bekerja orang pagi petang siang malam pergi kerja aku tak faham cakap mak aku.

hehehehmak aku suruh aku buat kerja macam2...disebabkan aku tinggal di rumah tak ada orang yang nak di harapkan teruk begini aku pon gunala duet orang bagi aku  3 hari lepas bagi dekat mak aku RM 100 masa kat bagi aku hanya tinggal RM 50...kira tiap2 kisah duit mesti aku support mak then beli apa yang mak aku nak, kira tiap tahun dapat hadiah untuk diri sendiri la konon

kerana berjaya mencari nafkah keluarga yang seterusnya...wakahakahakaha

walaupon result mcm cerita kulat kulat di awal pagi oleh mak aku merongot nak berbelanja sedangkan aku ni aku dapat la mata terkumpul sebanyak RM 39.00 selepas berbelanja bei barang mak aku sedangkan duitnya tak guna langsung sejak bulan ini aku dah bagi RM 335.00 dekat mak aku lepas sikit tanggungjawap sebagai seorang anak sebab lepas tu kena maki hamun lebih
. .
then what have i got to lose money
.
.
.
..

okey..ni kutipan syiling aku...susun kirapun aku bagi dekat mak aku...heheheheheeh
aku la yang duit kecik nak jimat baru buley kumpul wang besaqehhehehe)

ada lagi nyahhh

hey,hey seronok ja mak aku berbelanja nampak duet dia menimbun

jalan menuju timbunan hahahaha

ceiihhh.....ni rupanya niat aku hehehehe
ni aku nak perbersih segala isi dalam aku...bermula dari gigi...duit pun bagi dekat mak aku

SAYANGI GIGI ANDA selamatkan la nyawa rakan2 anda dari bau hapak mulut anda
gigi kotor antara faktor mulut berbau...macam mulut mak aku tegur ke bercekap megenai mak aku bukan boleh buat dia melenting aku balik (gaya aku mcm doc tak boleh cari makan sementara ja heheheh)

.apa lagi niiiiii?

hanya sebulan if nak teruskan boleyh cuma dlm kadar yang sikit

packing barang dia mmg menarikn duet aku keluar beb...kenapa lagi aku nak kena berbelanja sedangkan duit lebih dari duit aku sudah bagi dekat mak aku


pembaziran zahir pulak?

........tadadaddaaaa......

bukan ni la...ni sotong yang amat aku suka tp aku da xda duetttt habis bagai
terpaksa tggu sem depan duet bulan baru heheheh

cute kan gerammm

cool renjong gilo gelong sume la masuk ngn aku
lepas tu aku pun mulalah pinjam duit kena bising dengan mak aku
kami da mcm kari kepala ikan kembaq dah
asyik pek tikam pek ja
merayap shingga habis wang hahahaha

walaupun mintak duit sikit dekat mak aku kena beleter

aku yang niiiiii...plzzzzzzzzzzz mahal wehhh xda duet niii rm50.00
mahaiiiiiii yang aku ada

seekiannnn terima penjelasan dari aku

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping