Saturday, March 23, 2019

minta kerja


interview test techinician

allright.Ini yang aku semangat nak story dalam duk tercari-cari mestilah cari kerja ye dok?so sementara aku tinjau-tinjau merata-rata mencari kerja kosong.tapi tiba-tiba aku rasa terminat nak kerja kilang.Al-maklum la gaji dia boleh tahan tapi penat jer.ala semua kerja penat kan! so aku p la try mintak kerja kilang NationGate sebagai jawatan yang sesuai dengan kelulusan aku.

Mula-mula aku dapat iklan dari wassap..terus aku pergi hari isnin soklan aku dekat makcik security nak apply kerja aku tegak makcik security tu cakap datang hari khamis dan jumaat sahaja di adakan interview dalam petikan makcik security tu cakap datang pagi 9-10 petang 12-1.30 petang dah settle balik

Khamis pun menjelma aku dengan semngat ingat kot nak suksses interview aku datangla pukul 12 tengahari soalan pemahaman makcik security cakap datang pukul 2 petang.tambah tolak bahagi,darab,perpuluhan aku pun berpeluh merayau kawasan nagasari dan juru dan singgah roadwalk bagan hai ujian-ujian aku dah kopak tingal RM 14 aku balik kow ingat datang untuk interview esok pagi balik rumah aku sakit hati aku cakap dekat mak aku makcik security samseng asyik aku kena gate ja

mak aku cakap "makcik security tu mana tahu dia pun kerja banyak nak kuci jam lagi"

huurrrrm boleh di terima

lebih deep aku hantar e-mail apply application for the job aku sertakan surat dan resume dan foto certificate kow petang tu aku dapat panggilan orang dalam 

aku cakap
 "what happen today aku sudah beberapa kali datang but not at the same time "

Hr cakap "you should told security call my extension number datang jumpa saya"

 rezeki amin interview untill tomorow jumaat 

aku cakap "i had batter to comming tomorow"

Pagi jumaat terima dengan hati yang terbuka lagi bila aku pergi makcik security cakap " kan saya sudah kata interview pukul 2" 

hai macam2 nak test sangkut ja reject aku hahahaha otak hampir normal aku pun balik hampeh sebab hp aku bateri kong sebab pagi tadi cas plug tak rapat dari kemarin so tunggu punya tunggu pukul 11 ada panggilan office extension number lagi aku sempat jawab cantekkkkkkkkkkk hr kata minggu depan dia nak tur jadual interview aku maka jadilah aku mamat kilang di panggil kerja di sinun

Awang datang dari kampung...dari kampung awang datang...

Tanggal 1st april genaplah aku kena ambil periksa fill form jawab simple iq test....semoga di murahkan rezeki Amin...semoga hidup di berkati ALLAH..i love you

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping