Tuesday, March 5, 2019

Perbelanjaan aku sejak kini

27 Febuary 2019 Duit upah kerja aku masuk RM 100 bagi mak RM 200 

28 Febuary 2019 Duit Skim Elaun Pekerja Cacat aku masuk RM 400 Duit Zakat mak masuk bagi mak RM 300 duit Zakat

1 March 2019 Beli ketam Bunga sekilo RM 33,Bayar Bil Streamyx RM 64

2 March 2019 Atas pelawaan mak aku suruh  beli HP Pergi Kedah Beli Handphone Too Go 2 RM 199,Beli Lokan Rm 10,Siput Lala RM 5, Makan Nasi KFC RM 8,Minum Air Lengkong Rm 2,Minum Air Teh Ais RM 2,Minum Air Milo RM 1,Duit Kereta Wan RM 20

3 March 2019 Beli Beras,Kopi,Susu,Maggie,Ais ketul RM 32 Tolong Mak Bayar upah Wak Pekerja Indonesia Bersih kawasan RM 20

4 March 2019 Beli Rokok RM 10

5 March 2019 Bagi Mak RM 30

Daily Semua  Duit minyak Motor ,surat kabar,Rokok RM 15

Total RM 451

Balance tinggal dekat aku RM 48.60

Kemarin aku Servis rumah kemas dapur,kumpul sampah,karauntin ubat ,lap perabut,Basuh kipas angin,Rawang sarang labah cyling Rumah,Sapu rumah,Moop lantai,ambil kain,Sidai kain,ke kedai beli barang keperluan mak aku,Siram pokok di kawasan rumah aku dan rumah maklong.solat tak tinggal


Macam mana hari ini mak aku kata dekat aku dia tanggung Biawak Hidup,Bangkai Mampos,Bangkai  Busuk .apa kejadahnya aku tak faham aku macam mana lagi solat niat baik mak aku maki hamun aku macam tuh.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping