Saturday, May 25, 2019

ganguan ketika bertugas

Malam kemarin dulu aku budak-budak motor buat kecoh dekat depan post jaga aku menjerit dan sepak kon-kon aku dengan budak2 nakal motor ni tak boleh garang sangat nanti depa balaih dendam.depa banyak gang aku tak keluar dari kawasan sekolah.aku buat tak tahu saja yang tahu aku nak cari nafkah keluarga yang halal.

Malam semalam budak berhenti motor tauk mercun pula dekat post hadapan..mungkin seronok nak raya melawakla cara diorang.aku buat tak kisah sahaja

Petang tadi 6:15 pm aku terpaksa bertindak agresif kucing yang selalu aku bagi makan dekat post bagi petunjuk reyau bunyi kucing aku tengok dari tingkap post depan jalan post ular nak berlawan dengan kucing aku bergegas ke belakang ambil cangkul dekat kereta sorong pekebun sekolah dan tikar karpet aku terkup ular dan katok sampai mati.

sebelum ini jumpa kulit ular salin kulit di tingkap belakang kelas pemulihan aku buat laporan dan pekebun sudah taruh belarang di dalam longkang di belakang sekolah.

Di belakang pagar sekolah dahulunya hutan di pugar orang utara kata pecerah bersih kawasan tu yang banyak hidupan ular lari masuk sekolah SKPB.


ular senduk mati aku katok


Tunggu beritahu pekerja malam PK Ibrahim dan aku PK Akmal sama -sama pergi buang dekat belakang kawasan sekolah

kalau sekor ular tu sahaja aku halau saja tapi di sebabkan nak patuk kucing.kadang2 ular tu penunggu.binatang dan haiwan pun makluk Allah.mereka pun berhak menghidup ini melainkan megancam pada kita barulah berhak membunuh.pandai-pandailah aku handel

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping