Thursday, May 23, 2019

Redha dengan mak aku

Mak aku mungkin menyakitkan hati aku dengan beleter jawapan yang mudah mak aku stress.sebenarnya ada banyak faktor mak aku beleter aku bukan niat membelit diri sendiri di belit.
Rr
Mak aku bertegas mengatakan menguasai aku dengan beleter walaupun di buat tanpa memikir akibat yang menimpa dan bertegas mengatakan dia adalah betul.

Sesetengah orang zaman sekarang dengan arus kemodenan teknologi menganggap perkara aneh tetapi tidak terlalu gairah memiliki daripada satu benda.

Sukar untuk mak aku faham dan mengerti selalu tersalah langkah dalam dan sebagainya.

Sebagai contoh kemera yang mahal aku hadiahkan kepada mak aku semasa sebelum menunaikan ibadah haji tahun lepas rosak patah di tempat open bateri alkaline.mak aku telah rosakan semasa hendak menukar bateri ganti akan tetapi masih bertegas menyatakan dia betul dan beleter dan marah aku balik.




Bahagian pull out penutup bateri yang rosak.

Seperti pagi tadi mak aku nak kan no tel saudara aku aku pun bagi kad no tel dan aku cakap selepas tel letakan dan masukan di tempat asal aku takut mak aku hilangkan kad sebab selalu mak aku macam tu tak tahu mana dia simpan.


Mak aku marahkan aku lagi dan masukan kad itu kembali dengan cara yang tak betul dengan sebelah tangan cucuk di tempat simpan kad.aku tegur bukan mak aku dan marahkan aku balik.

Apakah aku hanya untuk di marah dan di persalahkan di kondemkan dan menghukum aku?aku just take sabar dengan mak aku semuanya tak kena di matanya dan di hatinya biarlah aku cakap aku redha akanya dan aku doakan mak aku redha atas aku.
Walaupun Sebuah kehidupan tidak begitu selesa di rasai dengan mak aku

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping