Sunday, August 18, 2019

Aku Beli beg gitar fender

Salam jemari gitar , apa khabar bro? verry well Hari ini ada senyum mahu tidaknya alhamdullilah aku dapat beli beg gitar fender original free gift 2 helai t-shirt...bagus . Adakah turn over tiap2 bulan meningkat sesedap alahan ko for no excuse ataupun sebaliknya.Adakah anda mengambil langkah2 yang drastik telah berpuas hati dengan apa yang anda telah capai.
Disini ingin aku bertanya kepada apakah matlamat  'Syiok Sendiri' atau bagi 'Orang Syiok' 


.Pada mulanya aku bertekad , bersungguh-sungguh untuk menjayakan  Adakah anda dan aku berfikir jika aksesori ini rosak, adakah kawan2 dan pelanggan2 anda mengantikannya secara sukarela?Jika mereka enggan mengantikannya...Muat le tu...waa usung bro....


 Untuk mengatasi masalah ini anda tak perlu mengantikannya dengan jenama yang branded sangat, sekadar ada bunyi keluar dah cukup la...lol! Tujuan aku beli beg senang nak bawa pergi repair gitar nanti


Bukan kata kita tak pentingkan kualiti atau mutu orang lain tak 'deserve' mendapat barang2 yang bermutu tinggi kerana mereka langsung tak sayang atau prihatin dengan barang2 Free gift 2 helai t-shirt


''Cayalah...what it mean is .I'll get better with practice ...tidaklah terlalu over sangat enjoy pun...just imagine rumah kejiranan dekat dengan surau dan pusat tazhfiz ko sidiri faham2la kan ada orang suka dan ada orang lebih tak suka isn't doing my best lagi pulak di kampung aku seorang sahaja ada gitar karen habislaaaa memakcik bawangnya

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping