Wednesday, August 21, 2019

Ubat herba (jantung)

Buat entri ini, aku cuba untuk cari pengalaman individu lain mengenai berubat menurut cara tradisional cina.dapat banyak pilihan untuk berubat. Cuma cara tradisional agak kurang laku. Selama mak aku sakit mahupun aku sendiri, tempat pertama yang aku akan fikir adalah klinik ataupun hospital.


Aku beli ubat herba cina ubat jantung untuk mak aku pergi periksa doc seberang jaya bulan 10 ni

Aku sendiri agak risau juga mengenai mak aku yang kerap penat .ini ambil masa yang cukup lama untuk sembuh jika tidak makan ubat Disebabkan dah ada pilihan secara tradisional, mungkin aku akan mencubanya lain kal

 Dan Sebelum bergelar berduit sara keluarga aku pernah bekerja di hospital wasta kpj.

Cerita pengalaman

Aku juga berubat di hospital pakar cina lam wah ee penang suatu ketika dahulu termasuklah operation leher aku buang lendir

Apapun sekarang aku tidak bermasalah. Cuma jantung mak aku agak lemah dan tulang duyung belakang bongkok sedikit.
Kalau tidak sesuai aku beli ubat herba cina jantung bagi mak aku RM30 tabib cina di iktiraf kkm Mak aku p periksa doc bulan 10 ini 
Tabib cakap ubat ni tidak memudaratkan sesuai peringkat penyakit umur mak aku
 Ubat herba akar kayu
 Tu la aku bagi mak aku try silir2 hari makan sbb.sebotol dia mahal RM 100 lebih
Mak aku ada ckp rasa panas sikit tu sebab aku suruh mak aku jgn makan selalu
xmnm tak apalah nanti aku nak cari jus delima n minyak zaitun olivie bagi mak aku dan maklong

Jeng jen jeng



Amalkan 1 sudu pagi 1 sudu malam .untuk kesihatan jantung.
Jus delima bancuh dengan air satu cawan
  1. ~ini adalah Sekadar perkongsian sahaja...renung-renungkan...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping