Wednesday, August 14, 2019

Tanggapan orang tak betul

Lu orang ingat malam ini aku di pondok post hadapan buka lampu duk sua fhoto ke?



sebenarnya hampir 10 minit aku cuba ambil gambar anak kunci baru pintu tandas yang di tinggal kan di pintu tandas di sebelah luar aku tak nak ambil kerja mudah kalau hilang siapa yang ambil jalan mudah? Kontraktor atau dll.

Pk Akmal dapati anak kunci baru yang di pasang oleh kontraktor repair tandas di tinggal kan di pintu tandas di sebelah luar oleh itu saya ambil simpan di pondok post hadapan dan maklumkan pada GB,dan kapten
Setinggi-tinggi ego kau,Satu hari kau akan kalah jugak dengan perasan tangapan negatif ko dengan lalu di jalan raya nak hiaq meludah sesuka hati dan sesedap kerongkong kau

"Asal kau jarang marah e?"Saja aku kumpul  point nanti bila dah full aku menjalankan tugas yang tidak aku akan lepaskan sumpah dekat kau

Kadang-kadang insan lain tak dapat terima kehadiran kita,tapi bagitahu cepat kat  kita pun tak terima kehadiran tanggapan negatif ko pun..hehe

Apasal kau selalu Buat jaga tepi kain orang ke ya?Sebab aq tak pernah nak belajar sakitkan hati orang dan buat orang bersedih..sentap ka?

Memang writer kaki Sindir ka?Tak juga sebab nya kau Sentap aq sindir balik

Oneday ko buat kerja lagi kau nak buat apa?aku suruhlah ko jumpa imam apa susah sangat..sebab itu ko akur betol
Sentap ka?

Kalau kau kata nak nak jadi imam keluarga kau? carikan gula dan masuk kan dalam teko kau tertambah manisan..sesedap rasa

Kerja seharian kau asyik wonder silap orang jak ko tak da kerja lain ka?sebab aku suka bloggerlah aku tak cari kerja lain..Banganglah soalan kau ini.

Biar kita tak tersweet pasangan yang lain janji aku buat kerja aku amanah menjaga harta benda sekolah bahagia sudah.

Kau ni tak reti nak bersyukur ka?ada diri tak pandai pun nak hargai sebab aq bersyukur lah aku bekerja dengan seikhlas hati dan sepenuh hati..hehehehe

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping