Monday, August 12, 2019

Tukar baru barang motorsikal


 Aku pagi tadi sempat tukar barang motosikal pelapik rantai kecil motor kriss al-maklumlah hari raya aidiladha yang ke-2 mekenik melayu cuti tinggal tokei kedai saja repair,sebelum ni nak tukar barang motosikal tapi sibuk dengan kerja.macamtula gayanya


Aku terpaksa tukar net sit motor sekali sebab sebelum ini net alas sit motor aku pendek dan ketat skuter punya net tadi aku tukar yang saiz panjang sedikit lega puas hati dan sesuai dengan motosikal kriss modenas 110  aku.semua settel RM 33

Lepas ni tak tahu lagi sebab paip exzos standart aku bocor pecah di sebelah dalam jadi tak beberapa padu pickupnya.

Nanti aku fikirkan kemudian.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping