Monday, August 5, 2019

Bob

Bob popo poli,bob topo poli manja2 dengan papa hari 2 duk merap kasih sayang papa apa tak tau even the sound of his deep,rich voice enjin kobota mrmrmrmrmrmmmmmmmmmmmm

i had fun kucing saya make everything seem like fun,i crazy bila ada orang jeles sidewise smile 'is that all?'sounding a little disappointed


closed around aku dan mak kissing my cat back against nabi pun sayang kucing aku cakap bob bau asshemmm ya bau asshemmm


what things? aku selalu spay antiseptic dekat bulus bob


havent you ever heart silent alarm kat rumah aku macam2 bunyi bila aku playful dengan kucing wonderlah efek2bunyinya owh crying baby so sad but it doesn't matter pon bagi orang owh bunyi suara orang lepak dekat bansal dekat belakang rumah owh kokokan ayam jantan betina melalak nahuzubilahhiminasyaitonirrojim lately get ready louder speaker azan zohor surau sebelah rumah sometime bunyi gagak rimba,helicopter,jet pejuang,mesin tukang rumah,menempa besi,kenderaan kereta motor dan orang lalu lalang got  angage their tekak

Aku pergi bilik air dia ikut,masuk bilik dia ikut,duduk di kerusi dia ikut merap apa tak tau..
Maybe cara dia ucapkan terima kasih sebab belikan makanan kucing.


masing2 hati syaitan robullalamin

nope la aku hantu ba alif min wau gagah bunyi main muzik pun taklah sebusy melody kekadang aku terpaksa biarkan reda beberapahari dan minggu taklah bunyi cam probable reaction bertempik macam orang lain sebab akukan merendah diri got dirt parut kesan rawat ubat minyak gamat on my hand,somebody gona hate me coz i'm tall not so hamsome one i count myselft lucky when blogging is't that stay in touch over the years


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping