Monday, May 21, 2018

menghayati Al-kitab

Apa yang anda fikirkan?Sebenarnya aku memakasa untuk sanggup pada diri aku yang lemah serba kekurangan semalam aku  mempelajari selok-belok islam yang sudah tentu membawa kita ke jalan sebenarnya al maklum lah aku bukan cerdik pandai islam mendekati dengan cara sebenar menghayati amalan-amalan sunat yang menjadi sunah.semoga kita semua mendapat keredhaan allah swt.kitab ini himpunan ibadat yang menjadi sunnah aku dapat rasakan dapat memberi kesan beramal secara ilmiah dan berilmu alamiah.




Dr Ustaz Hj.Fadzil Hj.Ahmad

Prof. Dr. Sir Norhisham Bin Hj. Wahab
Pengasas CVT Dekan Falkulti Science Of Colour The Open International University

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping