Saturday, May 19, 2018

kaki pasu pokoku dah berwarna


 sebahagian yang sudah siap

 meja sebaguna dekat luar rumah tempat aku santai buat kerja

yabedabedu.........
kaki periuk pasuku pokok yg dah hampir bertahun terperap dah pun siap di polish.....sapu cat banyak aku ambil masa aku kerja buat kontrak wellding cable ni masa umurku 20 an,bos dah tak mahu dah jd aku ambil aku buat kaki pasu pokok

bulan ramadhan.....lepas sehari hari ini, hampir siap....
gambar yg atas tu keaddan kaki pasuku......amacam? ok tak...
bagi aku, aku berpuas hati biarpun barang kitar semula yg pernah aku guna sebelum ni, janji induk cable welding (patri) yang di jadikan kaki pasu tak nampak kotor dan karat sgt....dan boleh di gunakan

hari ni lepas aku balik dari petshop beli ubat kutu kucing semata2 utk cari idea yang menarik.....dan nasib baik beli baja bunga dan baja buah......tapi bunga lebih kurang 30-50% je lah....kat kedai 2 ringgit balik rumah letak barang terus buat sapu cat pastu pergi solat asar di surau an-nur dekat rumah,alhamdulillah rezeki kenduri bubur lambok hari ini habuan berbuka



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping