Tuesday, May 8, 2018

Makluman Blog kali ini

Makluman Dan Salam Perkenalan

Cerita Blog kali ini adalah projek sukarela khusus didedikasikan untuk mengumpulkan pejuang tanah air yang melibatkan alam persilatan yang sudah pergi meninggalkan kita. Ia termasuklah alam pergendangan Melayu, pembuat senjata keris dan sebagainya. Selain itu, ia sebagai rekod pada masa akan datang. Al-Fatehah buat mereka.

Blog ini mengambil pelbagai sumber dan maklumat dari majalah, akhbar dan internet. Kepada mereka (Pertubuhan, Persatuan) yang tak mahu maklumat tentang guru-guru disiarkan di sini, mohon maklumkan kepada kami di muakmal_79@yahoo.co.uk

Blog ini khusus untuk mereka yang sudah tiada, namun sebagai penghargaan yang tidak ternilai, maka blog ini menyumbangkan sedikit maklumat kecil untuk semua. Sebagai mengenang jasa mereka yang telah tiada. Blog ini juga tidak bermaksud untuk mengagung-agungkan mana-mana guru, cuma sebagaiPENGHARGAAN semata.

Atau sekiranya tuan-tuan mempunyai maklumat tentang guru-guru silat dan sebagainya yang ingin direkodkan di sini, sila emel kami di muakmal_79@yahoo.co.uk. Sila emel gambar, sedikit info atau latar belakang guru tersebut (sama ada dari persatuan silat, guru gendang, guru silat yang sudah tiada, lokasi dsb).

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping